4.2- شناخت نیازها و انتظارات ذینفعان

سازمان باید موارد زیر را به دلیل تأثیر یا تأثیر بالقوه بر توانایی سازمان در تامین محصولات و خدماتی که به‌صورت مستمر الزامات مشتری و الزامات قانونی و مقرراتی قابل اعمال را برآورده می‌کنند، تعیین نماید:

الف- ذینفعانی که مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت می‌باشند؛

ب- الزامات ذینفعان که مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت می‌باشند.

سازمان باید اطلاعات درباره این ذینفعان و الزامات مرتبط با آن‌ها را مورد پایش و بررسی قرار دهد.

فرم شناسایی نیازها و انتظارات ذینفعان
49000 تومان

سبد خرید شما:

سبد خرید شما خالی است