10.1 کلیات

سازمان باید فرصت‌های بهبود را تعیین و انتخاب نماید و اقدام لازم جهت برآوردن الزامات مشتری و افزایش رضایت وی را انجام دهد.

این امر باید شامل موارد زیر باشد:

الف- بهبود محصولات و خدمات به‌منظور برآورده‌سازی الزامات و نیز پرداختن به نیاز‌ها و انتظارات آینده

ب- اصلاح، پیشگیری یا کاهش اثرات نامطلوب

ج- بهبود عملکرد و اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت

یادآوری: مثال‌هایی از بهبود می‌تواند شامل اصلاح، اقدام اصلاحی، بهبود مداوم، تغییر اساسی، نوآوری و سازماندهی مجدد باشد.

سبد خرید شما:

سبد خرید شما خالی است